Började träna ett gäng rosa tjejer

Igår skulle träningen för tjejerna sätta igång efter tre veckors ledighet. De andra tränarna är fortfarande iväg på semester så jag ska vara själv den här veckan... Ville göra en rolig start så de har fått tema på de olika träningarna. 
Igår var det rosa.
Och de här är ett gäng tjejer som verkligen går in för ett tema. När jag kom in i hallen möttes jag av det här gänget.


Vi hade en tävling genom hela träningen genom att de skulle samla poäng på övningarna de körde. 
Vinnare blev Hanna efter en jämn tävling och hon vann en fin rosa tröja som jag rensat ur min garderob.
På onsdag så är det Sverigetema och nya tävlingar.

När jag kom hem från träningen så hade Linus och Marcus grillat till mig och gjort en fantastisk sås av kantarellerna de plockat. 

Till det var det min favorit ost Halomi!!! Det är så gott så jag skulle enkelt kunna äta upp ett helt paket.
Sallad och färskpotatis.
Tack killar.

Idag är det något hemligt som händer, det är iallfall hemligt för oss.
Afro ringde oss förra veckan och sa att vi skulle äta lunch med dem och några andra på Tilltugg... Tilltugg har ingen lunch. Linus frågade vad det var men det var hemligt sa han... + att den 21:a skulle Linus följa med Afro till stockholm för att se honom göra bort sig... hm Vad kan det vara?

Ikväll sen så ska vi röja trallen och ta bort stenar i betongslänten vi har bakom garaget eftersom de kommer och gräver i morgon..

Nu ska jag mysa med min familj


Kommentarer
Postat av: Bella

haha ååh va fina tjejerna va! Men tessan halomi, det är ju kanske det obehagligaste som går att äta!! ;) kram kraam

2009-08-04 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0