Julius har träffat sin första tjej

Idag har Julius träffat sin första tjej... Tuva, Sanna och Jockes söta dotter som är tre veckor yngre. De var väldigt nyfikna på varandra och låg och tittade och tog på varandra. De var så söta


Då när de här söta träffade varandra så fick jag så klart träffa Sanna, vi som försökt få till en träff sen Tuva föddes men jag har ju som sagt alltid fått halsfluss. 
Men Linn hade ju kommit hem oxå!!!! 
Hon var eller är så otroligt fin med sin mage. Hon såg ut att må riktigt bra och trivas med livet. Får se till att träffa henne mycket nu när hon är hemma i en hel vecka.

Innan jag och Julius åkte ut till Länna så var vi på Ikea och köpte en barnstol till Julius. Vi har en tripp-trapp men den är ganska låg i ryggen och han är inte så stadig än så jag köpte en som är högre i ryggen. En klassisk Ikeastol med ett bord framför.
Han gillade den väldigt mycket och dunkade med sina leksaker på bordet medans jag lagade mat. När jag väl skulle ta ur honom ur stolen skrek han rätt ut.


Har vi gjort något med huset idag?... Linus har, han har kört 4 vänder till sopstationen med trädgårdssopor. 
Sen har de som köpt lekstigan varit här och betalat och tagit takpannor och hängrännor, på torsdag kommer en lastbil och hämtar själva lekstugan. 2000:- ner i "Klippburken". 

Idag var sista OSA dagen. 123st kom vi upp i, men det finns 4 st vi väntar svar från under morgondagen så kanske 127.
Helt galet men vad kul vi kommer att ha.



Kommentarer
Postat av: Eva

Ja det syns att han trivs där :)

2009-08-11 @ 09:55:00
Postat av: Eva

Ja det syns att han trivs där :)

2009-08-11 @ 09:55:55
Postat av: Lisa

Sååå söt han är!

Sen vet ja att det är nått fuffens på g jag tänker inte skriva det här men ...... Vi höres väl?! ;)

Puss Lisa

2009-08-11 @ 17:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0