Mycket nu

Igår var vi ju bjudna på lunch på Tilltugg med Afro och gänget. Det var ju något hemligt på G.
Vi hade ju spekulerat om massor.
De kunde ju inte gifta sig en tisdag...
Skulle han presentera någon konstig affärsidé, skulle vara  en typisk Afro grej.
Eller ville han bara träffa oss med vara lite dramatisk
När vi kommer in på Tilltugg så möts vi av ett TV-team!!!!
Då ska han vara med i ett program, som jag inte får berätta vilket, och de gjorde presentation inslaget om honom och vi skulle var där och käka lunch och snacka skit.
Kul va, och den 21 ska vi till Stockholm för då spelas programmet in. Det ska bli så kul. 

Jag tror att Julius fått ett getingstick under foten... Det blev värre än ett myggbett för rodnaden spred sig lite konstigt. Bett är det iallafall och om det var ett getingstick så var det skönt att han reagerade så lite.
Nu i kväll var det fortfarande kvar men rodnaden hade gått ner lite grann.



Idag har vi oxå spikat det sista inför namnfesten vi ska ha för Julius på Flustret den 15:e. Jag tror att det kommer att bli riktigt trevligt och hittills har 95 tackat ja och sista OSA är på måndag. Julius kommer att följa med farmor och farfar hem så jag och Linus kan stanna kvar och umgås. Sen på natten åker vi dit och hämtar honom och tar en taxi hem.

Nu börjar det kännas att det närma sig med ombyggnaden. Igår rev LInus altanen på framsidan, idag rensade vi ut buskar och sånt så grävmaskinisterna kan gräva ut en väg ner till huset i morgon.
I morgon kommer mamma ut igen och tar hand om Julle så vi kan göra i ordning rummen under garaget så vi kan flytta in när det är dags. Jag ska även försöka fortsätta att rensa ut köket.
Det är så mycket beslut som ska göras nu så jag är alldeles snurrig i huvudet...

Har även tränat tjejerna idag.
Sverige Tema och tjejerna hade som vanligt gått in för det men kläder, nagellack och snoddar. (glömde kameran)
Vinnaren idag var Maya. Kul för det var hennes första träning efter hennes benbrott. Tävlingarna idag fick de komma på själva och det blev en del roliga tävlingar.

Nu måste jag sova eftersom tjejerna har fått för sig att träna kl 8 på morgonen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0