En frukost i lugn och ro

Jag vaknade 6.30 i morse och kunde inte somna om.
Låg och funderade en timme i sängen innan jag gick upp.
Julius och Linus sover som stockar och jag ska passa på att äta frukost i lugn och ro innan Julius vaknar.
Linus ska få sova ut....
.
Idag har vi inga planer mer än att ta det lugnt och umgås hela familjen.
Det har varit ont om det på sista tiden.
Linus har mycket nu men bandyfinal och hus.
Ifs så umgicks vi hela familjen förra lördagen då vi var hos Klara och christian hela dagen.
Då var vi och badade i Gustavsberg på relaxavdelningen. Riktigt mysigt och Julle trivdes som fisken i bubbelpoolen.
.
Jag vet att jag tjatar om den här kameran som är borta men jag saknar verkligen en kamera. Det händer så mycket med Julius nu och vi får inga bilder på det. Plus att det är hans första jul och första snö.
Jag ska ju ner och leta bland kartongerna efter garantin vid huset men det är ju så mycket saker där och även om jag hittar den så hinner jag inte få en till jul...
-
Var och vägde honom igår, väger just nu 9,5 och är 73 lång. Vet ju inte vad jag ska jämföra med men han följer sin kurva men ligger inte så långt över normal på längden längre.
Hoppas fortfarande att han brås på sin far när det gäller längden så han blir en lång och ståtlig pöjk.
.
Var ute hos mamma och pappa igår och käkade tacos, även Julius fick lite köttfärs, gurka, ost, guacamole och tortilla.
Han verkligen älskade det.
När vi åkte hem och vi satte oss i bilen så visade termometern -19!!!
Jag gillar kylan men det var lite väl kallt tycker jag.
Han somnade i bilen och vaknade när vi kom hem så han somnade inte förrän 22.30 i går och det kanske därför han ligger och sover fortfarande
.
Nu ska jag passa på att äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0