Har en kelig kille

Julius är otroligt kelig.
Han kommer ofyta upp i knät och vill kramas eller pussas. Det ska nog vara pussar iallfall även om han har munnen helt öppen.
Då vill han att man ska pussa honom i munnen.
Det kan vara så att han håller på och leker med något så kommer han på att han vill kramas lite. DÅ kommer han upp i knät och kramas.
Det är så mysigt.
Att jag har fått en sån kille när jag själv tycker om att kramas och pussas så mycket.
Jag har vaccinerat Julle mot svininfluensan oxå. Vi hde tur för han fick inte ont i benet (jag var där och tryckte) och han fick ingen feber eller någonting. Så nu hoppas jag att det inte hinner komma baciller på honom innan vaccinet verkar.
.
Han skulle ha följt med mig till Göteborg på tävlingen i helgen men vi har bestämt att han blir hemma med Linus. För det första så kommer jag inte kunna koncentrera mig fullt på tjejerna, även om de vill att han ska med. Sen får Linus en hel helg med honom utan ryggskott och jobb. Han behöver en paus  och Julle tid.
.
Idag fyller Ellen år. Grattis grattis.
.
Imorgon ska jag hämta hem köket och börja bygga ihop det.
Sen är det den sista träningen inför tävlingen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0