Julhelgen

Som sagt så vaknade Linus och Julius lite efter mig på Julafton och jag var väldigt nyfiken på Julstrumpan.
Jag fick ett par pyjamasyxor jag önskat mig från kappahl.
Lite köksgrejer som vi ska ha i vårt nya kök.
.
Julius fick jättefina kläder av Marcus, Villervalla byxdress i manchester, en svart tröja till och ytligare en dröja. Även Linus hade varit på Sweetie Pie och handlat Villervalla kläder. Ett par röda manchesterbyxor och en turkos och röd randig tröja.
Han fick två pekböcker och ett liten träinsekt som han lekte ganska mycket med på morgonen.
Vi åkte till Linus bror på förmiddagen och åt lunch och hade paketöppning innan vi skulle åka till mormor i Uppsala.
*
Vi har fått såna bra julklappar.
Vi fick 2000:- på servera, En marsall -hållare i gjutjärn, gjutgärnspanna, böcker, sertin hand från Mary Kay, åkpåse till Julius, kläder, köttkvarn till Kitchen aid, och massa andra saker till köket
Inte så mycket leksaker till Julle, något som vi sa till alla att vi inte ville ha. Max en leksak per familj.  Det blev så oxå.
Jag och Linus köpte ett Kalikå piano till honom.
Han spelade på det varje dag när vi bodde i Sävja så jag kände att vi behövde ett sånt.
Vid 22 åkte vi hem trötta och mätta och där hemma hade vi in påse till med julklappar från Linus föräldrar.
Och då fick jag en röd pall  från Våla magasinen av Linus, lite som den jag ville ha på loppisen i somras.
Sen fick vi hoppa isäng.
Får berätta om Juldagen sen. Nu vaknar Julius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0