Skabb?

I en vecka har det kliat som sjutton på min kropp, precis på hela kroppen. Nej som tur är är det inge t i ansiktet.
För två månader så fick jag först utslag på armarna som kliade.
Det var LIchen Rubens eller något sånt,  det har jag haft förr när jag varit stressad och orolig.
MEn det här som jag har nu är inte alls på samma sätt.
Jag kliar som besatt och på nätterna blir jag nästan psykiskt sjuk!!!
Går upp tre gånger och smörjer in mig för då känns det skönt en stund.
Ringde läkaren idag och fick tid på en gång.
Han hade ingen aning om vad det kunde vara och jag hade som nässelutslag över hela kroppen och på ben och armar har jag kliat så mycket så det blöder.
Fick starka kortisontabletter jag ska ta tre om dagen i en vecka för att sen trappa ner + allergitabletter som hjälper mot klådan och en kräm jag ska smörja in mig med morgon och kväll.
.
Jag ska passa på att duscha idag oxå för det har varit ångestladdat.
Strålarna kliar på kroppen så jag kan skrubba mig blodig om jag skulle stå där en längre tid.
Men det börjar bli dags. Hahaha
.
Jag måste skaffa en kamera. Det är inget kul att inte kunna sätta in bilder i bloggen.
.
Nu ska jag lägga mig bredvid julius i sängen och sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0