Så här ska tydligen Mr Julius se ut nu (om L får bestämma)


Ja, nu är jag inne i v 36 och tiden bara springer iväg och tydligen är bebisen så här stor och på bilden över...
Har idag varit på återkontroll på MVC eftersom min mage inte hade växt som den skulle till förra veckans koll. På den här veckan hade den växt till sig ordentligt!!! 3 cm på en vecka, det är mycket.
Så nu kanske jag lägger på mig lite oxå. Jag låg på gräsen där oxå, endast 6 kg sen invägningen som var v 12. 
Det är skönt för jag har så lätt för att gå upp i vikt annars och trodde att jag skulle bli ett riktigt fläskberg. Nu kanske det inte blir så jobbigt att komma tillbaka i form.
Hade en ny barnmorska eftersom den andra jag har haft hela tiden började jobba på förlossningen i går. Skulle vara skönt att det är hon som tar hand om mig när det väl är dags.

Barnmorskor är ett speciellt släkte. Alla är likadana, iallafall de jag har träffat på. Det är som riktiga hönsmammor och det är precis så man vill att de ska vara. Man är ganska utelämnad i den situation man är i när man har med en barnmorska att göra och de verkligen pysslar om en så man får känna sig som ett litet barn och bli omhändertagen.
Så jag känner mig ganska trygg med att få lämna över mig till barnmorskorna  under förlossningen även fast det kommer att göra förjävligt ont!!!

Jag har haft fullt upp idag med möte med F-kassan om föräldrarpenningen, det är en djungel. Haft möte med arkitekten om ombyggnaden och hunnit byta amnings BH och nästan vågat att köpa ett paket blöjor. haha
Måste förbereda den där BB-väskan snart och då ska det var en blöjor i. 

Nu väntar soffan

Tja

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Tack för din kommentar! *rörd*

Du har en helt underbar tid framför dig! Hoppas allt går bra! Kram

2009-02-04 @ 13:29:18
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0