Ensam i natt

Har sovit själv inatt, eller det har jag ju inte... Har haft Julius och Sigge i sängen. Linus åkte upp till Bjursås i går för att slippa min halsfluss.  Jag gillar inte att gå och lägga mig själv, släcka ner och gå och lägga mig när det är så tyst. Så jag låg och lyssnade på radion fram till 2, Vakna med p3 och p4, ett önskeprogram. Många ensamma människor och nattarbetare ringer in,det är inte så mycket prat som i Karlavagnen utan de ringer in och säger vilken låt de vill ha
Sov till kl 9 förutom en matning kl 6. Skönt att vakna upp av att solen lyser en i ansiktet, det var ett tag sedan.
 Idag är jag smittfri!!! och ska åka upp till Bjursås med Limpans föräldrar. Linus ska möta upp mig i Falun så om vi hinner så ska vi åka till ett outlet och handla jeans. Beror lite på när G&G kommer iväg.

Igår så åkte jag ut till Björklinge och käkade middag med mamma och pappa, mycket trevligt. jag åkte inte hem förrän kl 23. Då hade Julius somnat så när jag skulle klä på honom så blev han så ledsen. Det är så sällan han är så ledsen så det gör verkligen ont i hjärtat... ja jag är lite blödig. Men han somnade direkt när vi satte oss i bilen igen.

Igår visste jag att Sigge var inne men jag kunde inte hitta honom, men tillslut hittde jag honom i Julius säng. Vi har varit ganska hårda på att han inte får vara i sovrummet men han brukar vara väldigt snabb in när väl dörren är uppe.
Så här låg han, knäppkatten. Man ser knappt hur han liggen


Nu ska jag packa och Åka med SIgge till Eva och Kai.

Sen ska jag hejja på Linus uppe i Vansbro.
Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Kia

Men stackars lilla du!!!! Nu måste de väl ändå ta bort dom!!! Tänker på er!



Vi ses...



Kramkram

2009-07-11 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0