Trist dag

Jo grisarna kom ju igår så direkt efter att jag varit hundvakt så åkte jag ut för att se när de släppte ut Grisarna.
Oj vad de slogs!!!! De skulle göra upp om vem som skulle bestämma i stian så de bet varandra blodiga.Efter en stund så lugnade de ner sig lite och då kunde man klappa och klia dem på magen, supermysiga, och sen var det dags att slåss igen. Jag tyckte det var lite otäckt så jag gick därifrån.
Hörde idag att det var mycket lugnare och att de verkade komma bättre överens.
Hann iallafall ta kort på dem.


Vi har fått en superbra stol till Julius nu när han ska börja äta lite smått. En Bumbo tror jag att den hette, men han sitter som en kung i den och han trivs att sitta i den.


Han blev 4 månader igår!!!!! Det är sjukt vad fort tiden går samtidigt så känns det som att han alltid har funnits hos oss... Men han ska få äta lite palsternacka, potatis eller morot i morgon hade vi tänkt. Kul och vi har läst på hur man ska börja... max en tsk första gången.

Jag hade ju tänkt att stå på Vaksalatorg på lördag. Men det är mitt i semestern, hur tror ni att det kommer att vara. Ska man strunta i det? Nu är jag ju inställd på att köra men man vill ju inte stå där, så kommer inga för alla är på semester.
Ni som har stått där, vad tycker ni?
En annan fråga... När bör man vara där? Och vart ska man stå?

Nu ska vi börja rensa köket men först ska jag baka en kladdkaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du ska stå på Vaksala torg! Det är jättekul! Och speciellt i semestertider då folk fått lön på fredagen och allt. Många som har semester går runt där eftersom det är lite unikt. Jag skulle bli förvånad om det inte kom nå folk dit. Däremot ska du nog vara där väldigt tidigt...mycket tidigt! Vad sugen jag blev på att också göra det :) Bästa stället är att stå i ett så kallat "hörn". Kolla rutorna i backen efter ett hör så ser du... Och gärna där folk troligen "korsar" när dom ändå bara ska över torget. Kul, kul! Lycka till!! Kram!

2009-07-23 @ 23:04:44
Postat av: parke

bilden på julius är helt underbar!!

2009-07-24 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0