Sjukdom igen

Nu ligger Linus med feber och halsont igen!!!! När ska det här ta slut? Han började samtidigt som mig med en ny kur för att det inte ska gå runt. Vi får hoppas det är ett virus och inte någon bakterie som ligger kvar. han ska till läkaren i morgon.

Hade en mysig kväll ute i Björklinge igår. Efter maten var jag och mamma ute och gick i 1,5 timme. Vi var ner till sjön och de hade gjort så fint där nere. Sjön låg helt spegelblank och jag ville bara hoppa i vattnet. Det är riktigt fint ute i Björklinge, vi får åka dit och bada när Julius blir lite äldre.
När vi kom tillbaka in så åt vi rabarberpaj med vaniljsås!!! 
vi var kvar där ute till kl 23 sen åkte vi och hämtade Linus i stan. När vi väl kom hem så var Julius pigg och ville inte sova så Linus var uppe med honom ett tag och då passade jag på att sova.



Man blir så stolt när han klarar av något nytt, förmodligen är det bara föräldrarna och morföräldrarna som blir stolta över att han kan lyfta huvudet när han ligger på mage. Men visst är han duktig?!



Idag ska vi träffa Föräldrargruppen och temat idag är trafik. Vi har slagit ihop två grupper så jag struntar i att baka idag... Latmasken tog tag i mig precis för de sa att jag inte behövde baka för att det var två grupper. Såklart att jag struntade i det då. Knäpp man är.
Hinner kanske göra en paj... Vi får se hur lång tid allt tar... Ska ju vara där om 45 min... Kanske hinner.

Sen ska vi fira USM-bronset med tjejerna. Vi ska äta på amazing Thai och sen kolla på film hemma hos Sara.
Jag hinner nog inte var med på filmtittandet för jag ska på möte hos Eija om framtiden.

Nu skajag försöka göra ett försök med pajen, ska bara duscha och packa väskan först, ut och plocka rabarberna... i regnet... ja vi får se hur det blir. Just det jag måste hinna äta lunch oxå... 



Kommentarer
Postat av: Eva

Vad duktig han är!! Ser ut att ha lika stora ögon som mammas kusin Robin när han var liten. Kram

2009-06-11 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0