En bra dag

Gick och la mig kl 21.30 igår, direkt efter melodifestivalen , för att verkligen vila upp bäckenbenet. Det har inte varit någon lätt dag idag. Hade så ont, precis allt jag gjorde var en smärta jag inte varit med om förr. Det kändes som jag skulle klyvas i varje rörelse. När jag kom hem efter Robins 15-års kalas så atte jag mig i soffan och grät en stund och efter det kändes det lite bättre. hehe

Men liggande i sängen i 12, 5 timme gjorde susen. När jag vaknade i morse och gick upp så gjorde det inte alls lika ont. Nästan ingenting faktiskt och det blev helt plötsligt en dag med många möjligheter.

L åkte iväg och köpte dunderfrukost med mozarella, tomater och avokado till det färska brödet. Köpte juicen som jag är helt besatt av just nu, Brämhulst nypressade Blodapelsin. Helt fantastisk.

Sen satte jag igång med att sy upp tyget till "draperiet" jag ska ha i sovrummet och det tog verkligen hela dagen!eller från 13-17 iallafall.. men nu är det färdigt så nu får L sätta upp det i kväll.

Nu ska jag städa upp lite och sen ska jag sätta min ner och ta det lugnt igen.

Idag har det varit sånt tråkigt väder. Helt igenmulet och någon konstig nederbörd, vet inte om det är regn eller snö, inte så mysigt iallafall. Nu vill jag ha vår och sol. 
Sätter in en bild från Thailand i november inte så solig bild men det var varmt och skönt. Och jag tyckte jag var så stor här. haha


Ha en skön söndag. 
Känns jättekonstigt att inte var och träna tjejerna. Vill vara där men jag känner att jag orkar inte stå där i 5 timmar längre. så jag får vara en latmask och dega i soffan istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0