En bra men tung dag

Igår var jag på After Worken på Flustret en stund tiilsammans med Katrine. Vi lyssnade på Du&Jags första set kl 18 men det var svårt att få liv i publiken. de var väl inte tillräckligt fulla. 
Men vi tog senare bilen till Tilltugg där Katrine drack vin och jag ginger ale. Vi hade det riktigt mysigt och vi satt och snackade och åt lite till 21.30 och då var jag helt slut...
Skjutsate Katrine till en kompis sen åkte jag hem och somnade som en stock.

Idag, har det varit full fart.
Åkte till ikea och köpte en kattkorg till Sigge, vi ska försöka få honom ur spjälsängen... (låter som att vi redan har en unge)
Åkte ner på stan och kollade lite på bandyeventet. Där var det barnendag, nallesjukhus, snickarvekstad och Tobbe trollkar som var helt galen på scenen.
Mamma, pappa och Micke kom in till stan så vi åt lunch tillsammans... På Max.
Sen hade L fixat så jag skulle få en sittplats på hedersläktaren under Sirius-Edsbyn matchen så vi åkte ner på Pre-Game på Flustret i några timmar.
Men när det var dags för match var jag helt slut och hade ganska mycket förvärkar. Så vi åkte hem istället och kollade på matchen. De förlorade stort så det var rätt beslut. 

Värkarna jag har haft idag har varit starkare än de jag haft förr och de har kommit lite oftare, och det trycker på ganska mycket... Men nu när jag sovit en stund så har det lugnat ner sig.
Vi åkte och köpte massor av godis och chips så nu laddar vi för en kväll framför tvn.

Melodifestivalen ja... Det är många bra låtar i finalen i år tycker jag och har inte någon direkt åsikt om vilken låt som ska vinna... Jag vill inte att Molly och den där Sofia ska vinna, sen har jag EMD, Alcazar, Ugglas och Operan som favoriter, jo Sarah får jag inte glömma heller. 

Vi får se ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0