Halkat omkull!!!

Oj, skrev inte något inlägg igår och fick en del samtal och undran om jag hade fått åka in till BB. Men så är inte fallet... Jag hade inget vettigt att skriva igår bara. Kanske jag inte har de andra dagarna heller men igår hade jag bara ingen lust. Igår var jag och L och hämtade vagnen!!! Vi hade beställt en Brio Happy kakigrön och en röd liggdel till. Både jag och L hade för oss att det skulle vara en mörkare röd men när de kom utrullande med vagnen var det en klar röd liggdel. Blev kanske inte så snyggt som vi hade för oss men den blir färgglad iallfall. Här Linda, nu får du äntligen en bild på vagnen. hehe Kändes iallafall väldigt konstigt att gå ut från Babyland rullande på VÅR EGNA vagn. Så nu står den i garaget och väntar på att det ska komma hem någon att ligga i den. Svängde förbi Ikea och köpte 15 m vitt tyg som jag ska sätta upp på väggen i sovrummet. När vi fick vattenskadan drog vi ut garderoben och där bakom hade vi inte tapetserat så det ser förjävligt ut just nu. Så jag tänkte att jag sätter upp tyg där bakom så länge. Vi ska ju riva ur alla rum i höst så det kändes onödigt att tapetsera för bara för några månader. Men det är ofta så att jag får en bild i huvudet hur jag vill att det ska se ut... men det blir oftast inte så. haha Vi får se, jag ska pyssla med det idag. Efter Ikea besöket åkte vi ner till Oasia och åt en helt underbar middag. Har ni inte varit där och ätit så måste ni göra det. Jag åt kycklingbröst och L Kalvfilé och till efterrätt tog jag chokladkaka med karamellglass. Åh det vattnas i munnen när jag tänker på den. Fantastisk!!!! Sen var vi på bio, Mannen som hatar kvinnor!!! Den var riktigt bra, det är inte ofta man tycker det när man läst boken innan. Allt var precis som jag föreställt mig och de hade tagit bort rätt saker som inte hade så mycket med handlingen att göra. Sevärd!!! Har inte kunnat släppa filmen än utan går och tänker på den hela tiden. Ett gott tecken. Påväg till bilen halkade jag omkull!!! Fick tag i L och ett träd men benen åkte i sär och jag for ner på knä... Fy f*n vad ont jag fick i fogarna, kunde knappt gå den sista biten och värken blev bara värre och värre. Värken gick upp i magen och när jag gick och la mig i sägen så gjorde det fruktansvärt ont. Inte som värkar utan ordentlig foglossning. Men jag ringde upp till förlossningen iallfall och frågade om det kunde vara något med barnet eftersom det gjorde så ont i magen. Kanske lite löjlig men bättre att fråga en gång för mycket... Hon trodde inte att det var någon fara utan att jag bara fått ordentlig foglossning eftersom benen dragits isär och att ligamenten upp i magen töjts ut. Jag skulle räkna med att ha väldigt ont resten av tiden... Kul Så nu går jag väldigt konstigt och det går lååångsamt. Men det är väl bara att acceptera och ta det lugnt, det är ju inte så långt kvar, hoppas jag. Skulle lägga in en del bilder men det verkar inte funka idag… så får väl ta och göra det någon annan dag. Nu skaj ag ta fram symaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0