Håller igång så dagarna går

Jaha, inget på G än.
Har försökt hålla igång här hemma och åkt iväg på en del saker men orken tar slut så plötsligt.
Igår var det fantastiskt väder och jag satt på altanen i solen några timmar. 
Vi bestämde oss för att åka och kolla på kakel till badrummet och köket. När vi kom dit så visste vi redan vad vi ville ha så det är klart.
Åt lite lunch sen åkte vi till Gränby Centrum för att se den nya delen. Det var där orken tog slut och vi var tvugna att åka hem
När orken tar slut så där, så blir allt så tungt och jag orkar knappt gå. Varje steg gör så jäkla ont och man får gå långsamt och inte så långa steg.

Väl hemma så sov jag en timme sen åt vi middag och tillbringade kvällen framför tvn.

Idag ska jag äta lunch med en kompis jag inte sett på jättelänge som jag verkligen saknar. Det ska bli så trevligt!!!!
Sen har jag lovat att åka till jobbet att äta mellis med alla barnen.
Har inga planer för kvällen men jag håller ju igång rätt mycket på dagen så det kanske är bra att ligga hemma och vila.

Ska ringa MVC oxå... har varit rätt yr den sista tiden så de på förossningen tyckte jag skulle ringa och kolla blodtrycket.
Jag ringde förlossningen i går morse för jag jag visste inte om vattnet gått eller inte.
Låter kanske lite konstigt.
Men under hela lördagen så läckte jag trodde jag... men när L läste på så sa han att vattnet oftast bara sipprar ut när man är förstföderska.
Så jag ringde upp för att kolla hur man skulle veta om det inte var att man bara läckte eller att vattnet verkligen gått.
Skulle bara hålla det under kontroll. Och under gårdagen så var det inga problem.

Nu kommer det in bilder på magen igen... från i onsdags, har alltså blivit större. Eller magen har mer börjat hänga.  haha

Den här bilden är äcklig. Magen ser helt galen ut!!!



Den ser mindre äcklig ut på den här bilden, tycker jag iallfall. 
Upptäckte idag att jag fått två bristningar på magen!!! Jag var så glad att jag klarat mig men nu kommer dem. Hoppas att det stannar därså att det inte blir på hela magen...

Nu är det dags att åka iväg.

Ciao





Kommentarer
Postat av: Eva

Jäklar vilken kula, men den är borta snart! Kram

2009-03-16 @ 19:29:57
Postat av: Jenny

Mitt råd är nu... med risk för att bli hatad.. du som hatade råd ;)

TA DET LUGNT OCH BÖRJA VILA - SLUTA RÄNN RUNT!!!

du kommer behöva alla krafterna till förlossningen, sov, sov och vila, vila är de som gäller nu, för du vet aldrig vilken minut det är dax och du behöver alla krafter du bara kan skrapa ihop.

2009-03-16 @ 20:07:03
Postat av: Katarina

Ja, du e rolig!! Bandy o du&jag... du ska föda snart du fina människa... ta det lugnt för en gångs skull. men som sagt; tycker du topp och hejar:)

2009-03-17 @ 09:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0