Jag sover mycket

Tack för alla omtankar om att jag ska ta det lugnt... Jag gör verkligen det oxå, det kanske inte låter som det här på bloggen men hur kul är det att skriva om hur mycket jag sover och ligger och latar mig i soffan.
Jag sover ofta till 8 och då går jag upp och äter frukost med L innan han åker till jobbet sen går jag och lägger mig igen och sover till 10. Ofta blir det en stunds sömn vid 14 oxå sen somnar jag vid 22 på kvällarna.
Och all den tiden jag inte är ute och rör på mig sitter jag i den här förbannade soffan och gör ingenting.
Om man jämför mitt liv innan jag blev gravid så tar jag det riktigt lugnt. Och jag tycker det är jobbigt att inte orka göra så mycket och går med ständigt dåligt samvete för att jag bar sitter och glor.
Vet att jag behöver det ,men  det är ju så som jag är som person. Har alltid haft någonting på gång.
Men jag ska tänka på att försöka ta det lite lugnare...

Idag ska jag inte göra någonting på dagen men beroende på hur jag mår i kväll så ska vi gå på basketen. Uppsala har chansen att avgöra mot Plannja idag.


Nu ska jag lägga mig i soffan igen och titta på en massa tråkiga program eller kanske leta upp en gammal film.

Tjipp tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0