Orkar inte hitta på något

Är så trött på att inte ha något att göra... Skulle vilja göra massor men allt gör lite ont och allt är jobbigt, förutom att sitta still eller ligga i soffan.
Skulle vilja gå ut och gå en stund men det får bli en sån liten promenad och då känns det så meningslöst.  Men jag kanske ska ta mig ut på en liten promenad för att få lite friskluft.
Igår gick jag bara ut och hämtade posten. haha inte mycket till friskluft.

men jag skanske ska på After Worken på Flustret för att se Du&Jag men bestämmer mig lite senare. De spelar vid18-19 så kan jag gå hem sen.


Idag har jag fixat present till L som fyller om en månad!!! Det kommer bli så bra och jag vill bara berätta men nu ska jag hålla hemligheten. Kan inte berätta här heller eftersom jag vet att han går in och kikar ibland. Men jag ska berätta sen när han fått den/den/dem ja vad det nu är.

Ikväll kommer jag att vara själv för L ska iväg på en gubbmiddag med smoking och cigarrer kan jag tänka mig. Men han har telefonen beredd och kommer direkt om något skulle hända.
Så om ni vill hålla mig sällskap så är det bara att komma förbi... eller ring först kanske. 

Har inte känt så mycket än... spänner lite extra i magen men annars är det lugnt. Börjar tvivla på att det kommer ut en bebis...
Men tack för alla fina meddelanden, sms och samtal.
Jag laddar och hoppas på att det kommer snart.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att du bloggar! Försöker få Stina till det med men hon vill inte:-( Tänk snart ere daxs! Du har den bästa tiden framför dig! Mys! Lycka till! Kramar!

2009-03-13 @ 19:59:21
URL: http://mammaotindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0