Bröllop och sjukdom

Halsflussen har slagit till igen men den här gången är det inte  jag utan min käre sambo. 

Vi var ju på min mosters bröllop i lördags och Linus kände sig riktigt risig så vi åkte hem redan kl 22.
Dagen efter så åkte vi till närakuten och det visade sig att det var streptokocker så  jag passade oxå på att ta en odling för att vara på den säkra sidan. Jag hade inget den här gången puh... 
Det jobbiga var att vi skulle ta reda på all disk från bröllopet oxå innan han fick åka hem och vila så vi åkte direkt ner på Flustret och diskade i två timmar först.
Nu mår han bra och jobbar som vanligt.

Bröllopet var trevligt och de var så fina. Min moster var så vacker, jag har aldrig sett henne så och det bara strålade om henne.
Vid middagen satt jag med mamma och pappa, Annsan, Ia och hennes vackra dotter Freja, Annica, Jossan, Frida och Annie och Lasse. Julius låg och sov och Linus sprang runt och fixade med buffén... han hann inte äta så mycket så det var lite tråkigt.
Grannarna hade gjort en fantastisk sång om Eva och Kai, de grät och jag grät så klart.
Sen vet jag inte om det var några fler tal.
Det är iallfall inte så svårt att få barnvakter när man är på såna där fester, kan var lite skönt så man kan slappna av och bara umgås och ha trevligt.

Idag ska vi passa på att vara ute i det vackra vädret, vi tänkte ta en långpromenad och sen ska jag försöka träffa min lillebror.

Ha det
Skulle lägga in en massa bilder men vår uppkoppling är så trasig och seg så jag får göra det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0