Mamma

Julis har sagt Mamma!!!
Det är förmodligen bara ren tur att det blir just mamma men det kändes som att det var på riktigt. Förr har han rabblat mammamammamammmam hela tiden men i förrgår så sa han bara Mamma.
Och det har hänt flera gånger och i situationer där det är som att han ropar på mig.
Även om det bara är ren tur så värmer det i hjärtat...
För mig är det just Mamma han menar! ;)
Jag hade Ju Me&I party här i går med Vickan. Det blev 5 som bokade av pga sjukdom så vi blev 7 st som satt här hemma och kollade på kläder och åt äppelpaj.
Jag beställde tre tröjor men den ena visade sig att det inte fanns i Julius storlek.
Det var snigeltröjan som inte fanns i rätt storlek
Mamma och Gerd beställde
Färglada och roliga kläder tycker jag och jag kunde ha beställt hur mycket som helst.
Det fanns mycket roligt.
Ikväll är det sista träningen för tjejerna innan tävlingen. Det ska bli så kul att åka iväg för de är i väldigt bra form. Så får vi se hur långt det räcker-
Står de på alla varv så tror jag att vi har har god chans att gå till final. Vi får hålla tummarna.
Ni får kolla på www.jtruppen.blogg.se där finns det filmer från tidigare träningar och jag koller att lägga ut filmer efter i kväll oxå.
Julius är i full gång med att gå med sin gåvagn vi fått låna. Det kan gå lite fort ibland så vi måste skruva åt skruvarna lite ochvlägga i något tungt i den så att den inte tippar så mycket.
Jag låter som en hyperpositiv och nervös morsa. Vad hemskt det låter.
Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med Julle

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det va precis den där snigeltröjan Tilde tyckte att vi skulle köpa till Julius!!!:)

Super fina kläder, min favvo är den me grodan......

Sorry att jag inte hörde av mej , har legat med flunsan ! Kram Vi

2009-11-11 @ 13:43:58
Postat av: Anna

Vilken underbar video på Julle:) Duktig han är och tidig, snart springar han!!! Många kramar!

2009-11-11 @ 22:51:35
URL: http://mammaotindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0