Söndag

En helledig söndag med hela familjen... Det är är inte ofta det händer. Jag brukar ju alltid träna tjejerna mellan 14.30-19.15, allltså nästan hela söndagar.
Men idag, Då ska vi ta hand om varandra.
Vi vet inte vad vi ska göra men att vara alla tre tillsammans en hel dag. Åh vad härligt
Det känns som att sista tiden har vi avlöst varandra med Julius och inte hjälpts åt någonting.
Som i morse, äta frukost tillsammans så att det inte blir så att jag ger Julius mat först sen får jag kasta mig i frukosten för att Julius klättrar och drar i allting.
I morse läste jag tidningen i lugn och ro.
Det lilla kan göra mycket för en småbarnsmamma
Jag ska njuta för man vet aldrig när det händer igen.
Nästa helg ska vi måla huset, helgen efter det så åker jag och Julius ner till Göteborg och tävlar med tjejerna.
Sen är det mycket med huset som ska göra för att vi ska kunna flytta in i huset så fort det bara går.
Så här ser det inte ut längre. hehe
Som sagt så blev min kamera stulen i Göteborg sist vi var där. Vi fick ett inbrott i omklädningsrummet under tävlingen och de snodde alla våra värdesaker som iphone, pengar kameror och mobiler. Trist.
Det gick bra för tjejerna och vi slutade på en 6;e plats.
I våras när vi var med på samma tävling blev det en 14:e så det var en rejäl förbättring.
Vi var även på Lisebergs Julmarknad... Det var otroligt mysigt synd bara att regnet öste ner.
Jag ska nog tillbaka nästa helg och handla lite mysiga saker.
Fanns otroligt fina butiker men julsaker.
Älskar Julen och magin man kan skapa runt den.
När jag var nere i Göteborg så fick Linus världens ryggskott och fick åka ambulans upp till sjukhuset efter han var hos en massör!!!! De trodde han hade fått diskbrock men som tur var så var det inte det.
Det är fortfarande inte bra och det har gått över en vecka
Men då, när jag var borta, gick Julius två steg!!!
Det har inte hänt efter så det var nog bara en lyckoträff men det känns som att det är på G. Han går bättre och bättre och snabbare men gåvagnen.
Det är kul men som sagt, det är få lugna stunder. Han ligger inte ens still när han sover. Det är omöjligt att honom mellan oss på nätterna för man kan helt plötsligt få en fot i ansiktet eller hela honom.
Han sätter sig upp och bara kastar sig hejdlöst ner i sängen igen och allt det här gör han i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0