Äntligen en hel natt

När Julius vaknade så suckade jag djupt och tänkte, Inte redan!!!! Kollade på klockan och den var 6!!!!!!! Det är första gången han sov en hel natt och det måste man väl räkna att det är en hel natt, eller hur?
Han fick lite mat och sov två  timmar till.
Han hade det lite jobbigt innan han somnade ordentligt  men han fick lite extra välling sen somnade han som en stock...
Nu sover han igen och jag passar på att vara här inne och skriva lite.
Jag väntar på att proppen i vattenledningen ska tina så jag kan ta en dusch. Tydligen så tänkte ingen på att isolera vår tillfälliga vattenledning så den fryser på natten... Tänk att inget kan gå felfritt utan att det alltid ska vara något problem.
Igår var vi i Storvreta och hälsade på Linda, Albin och Linnea. Jag, Linda och Julle käkade lunch innan vi åkte till skolan och hämtade hem Albin och Linnea på skolan. Linnea hade tyckte verkligen det var viktigt att vi kom in på skolgården. 
De längtar verkligen efter deras syskon som ska komma i Januari och de kommer bli världens bästa syskon.
De turades om att leka och hålla i Julius hela eftermiddagen.
Vi var även till Ikea igår och la en offert på köket... Mycket att tänka på och man kommer på nya behov som man inte tänkt på innan så vi kommer nog ändra lite innan vi väl hämtar hem allt.
Här är köket vi ska ha... Inte alls planlösningen eller några överskåp utan luckorna...
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/kitchen/tools/kitchen_rooms_ideas
Kollade på Idol igår. Tyckte att det var självklart vilka som skulle gå vidare.. Men vad pinsamt det blev när, hette hon Camilla, fattade fel. hahaha Jag skrattade högt.
Ska försöka ta mig till Gränby centrum, har hitta en fin Jacka på H&M. de hade inte min storlek på stan så jag kolla om de har den där.
Måste även köpa en present till den nya kusinen som kom förra veckan, vi ska dit och käka middag i kväll om vi inte blir sämre i våra förkylningar.
Jag har haft ont i örat hela veckan men mår ganska bra i övrigt och Limpan är väldigt snorig. Vi får se vad de säger där hemma hons Linus bror.
Ha en trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0