En skön måndag

Idag har dagen varit så lugn och skön.
Jag vaknade kl 8 och då gick jag upp och åt frukost i lugn och ro. Det händer inte så värst ofta att man kan sitta den tid man vill vid bordet och lyssna på radion.
9.40 vaknade Julius på sitt allra bästa humör och ett stort leende på läpparna.
HAn fick frukost och sen har han lekt och knallat runt hela morgonen. vi har även lekt lite tagare här hemma, något han tycker är såå roligt men det går inte så fort...än.
Nu sover han igen och jag passar på att sitta här och laga mat samtidigt.
Min älskade Linn har fått en pojke!!! Exakt 7 månader efter Julius och oj vad de kommer att busa när de blir äldre och de kommer tillbaka till Sverige. Annars får vi ta många tripper till England.
Han kommer förmodligen heta Isak men inget är klart än.
GRATTIS, Linn och Jake
Idag ska vi på babysim kl 15 och jag funderar på att ta en promenad in till stan. Det beror lite på när Julius vaknar om vi hinner med allt.
Trist väder men det regnar iallafall inte.
Nu måste jag återgå till maten.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken underbar bild på Julius!!! Kram

2009-10-27 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0