Julius har ont i magen

Julle är dunderförkyld och har haft ont i magen hela natten.
Han har varit väldigt trög i magen de senaste dagarna men tyckte att han fått ut en del under dagen men det var tydligen inte tillräckligt.
Hela natten har han gnytt och kämpat för att få ut lite till men det kommer ut så lite lite. Stackarna.
Han vill inte äta något så han har nog väldig ont i magen. Försöker få i honom lite katrineplommon men det går bara att få i honom en sked sen gråter han igen...
Jag tycker det är så jobbigt för jag vet inte vad jag ska göra, nu sover han igen så vi hoppas magen kommer igång.
Han har fått hoppa lite i hoppgungan för att kanske få lite rörelse. ja jag försöker allt.
Han har 38 i feber, jag tror det räknas som feber för barn, snoret rinner och han hostar riktigt ordentligt.
Ringde just till BVC Ewa och hoppas på att hon ringer upp snart.
Jag hoppas bara att det inte är någon allergi av något slag, Han har fat lite problem med magen lite fram och tillbaka men det har ju löst sig (haha) med plommon. Men man kan ju inte hålla på att trycka i honom en burk plommon om dagen för att magen ska fungera ordentligt.
En gammal bild
Jo jag var ju hos Frida och käkade middag igår. Väldigt mysigt och trevligt och blev bjuden på ost och skinkpaj, gott.
Julius blev väl omhändertagen av Fridas äldsta dotter, Filippa. Julle var på sitt bästa goshumör och de kramades en hel del och han ville pussas och dra henne i håret.
Han har nämligen börjat med att gosa med håret men han kan bli väldigt till sig och dra rätt rejält. Men Filippa var ganska tålig och fortsatte mysa tills det var dags för oss att gå till bussen
Glömde kameran där så jag får lägga in bilderna närjag får den igen.
Nu undrar jag när Linns bebis ska komma? Hon var beräknad i torsdags men än har inget hänt om det inte satte igång i natt. Det skulle varit häftigt om hon fått i söndags för då skulle bebisens persnr vara 091011... Men jag har gissat på att hon får på onsdag.
Hoppas hon inte går över så länge som jag för det är ganska så jobbigt.
Lycka till och jag tänker på dig
Nu ska jag laga lite lunch till mig själv sen kanske jag ska åka in och simma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0