En fredag igen

Man brukar vara helt upprymd när det är fredag för då ska man äntligen vara ledig i två dagar... Men just nu känns det som en helt vanlig dag i mitt liv eftersom jag alltid är ledig. Så ikväll ska vi lyxa till det lite med god mat så det blir lite extra.
Vi ska åka till Ortala (landet) och lämna grejer så vi passar på att sova kvar där och få god mat av G&G.
De senaste två nätterna har varit mycket bättre men en gång per natt så har han vaknat och varit otröstligt och gråter hysteriskt i sömnen. Så man får försöka få honom att vakna genom att sätta honom upp och nästan skrika JULIUS flera gånger innan han vaknar och då går det över direkt och han somnar om.
Vaknar en gång sen och får mat. så nu ska man inte klaga även om man längtar efter att få sova en hel natt.
Igår glömde vi ta ut vagnen ur bilen på morgonen så jag fick bära Julis upp till Sävja för vi skulle vara på Babycafét kl 9!!! Julius tyckte nog det var väldigt mysigt att bli buren så efter ett tag vll han pussas en gång i minuten, väldigt mysigt men det var lite kämpigt och jag hade så ont i armar och rygg när jag kom fram.
När vi var och handlade i går så satte jag Julle i kundvagnen och han blev så glad istället för att han skulle ligga i n sån där babyvagn. Nu fick han komma upp lite och satt och pillade på kedjan till myntspärren. 
Han kändes så stor.
Det är läskigt hur fort det går, han blir 6 månader på tisdag!!!
Här är han en dag gammal och har lite gulsot.
Om en stund ska vi åka hem till Sanna och Tuva och få lite lunch... Äntligen så får vi till en date, jag har ju blivit sjuk de senaste fem gångerna vi bestämt träff.
Ska bli trevligt.
chopp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0