Hemma efter en lång dag

Japp inatt hade han en sån där jobbig natt igen. Han vaknade ca en gång i timmen! Jag vet inte varför det blir såna nätter lite då och då? Han gnyr och vrider sig, ställer sig på alla fyra och gungar fram och tillbaka. Inatt så kollade han sig omkring oxå, han kanske inte kände sig hemma eftersom  vi som hos mormor och morfar.
Hoppas på en bättre natt i natt.
Gick upp kl 7 för jag skulle till frissan kl 8.00.
Blev jättenöjd med min nya frisyr, det blev mörkare och betydligt kortare.  Nu gäller det bara att fixa den varje dag. Jag har alltid haft såna frisyrer som jag inte behövt göra någonting med utan bara borstat igenom det och låta det självtorka nu måste jag föna och få in kanterna, säkert ha i något och toppa lite med spray. Vi får se hur det går.
Det kommer bilder i morgon, det funkade inte att lägga in dem nu
Och Micke... ni flyttade ju. Skulle bli väldigt dyrt med att åka ner till er och klippa mig jämt.
Sen tog jag och Julius bilen till Lidingö för att heja på Limpan som skulle springa Lidingöloppet.
Jag kom precis så vi hann se honom vid 1 mil och fick ett fint kort.
Sen gick vi till målområdet. På vägen till målområdet fanns det en massa stånd och i ett kunde man köpa en chokladmedalj och en sån köpte till Linus.
Jag missade ju hans målgång på Vansbrosimmet (trodde inte han skulle simma så fort haha) så jag hade en del att ta igen. Fick ihop en liten påse med tre bananer, Julius åt två. Tre kexchoklad, jag åt en, två vatten och en läsk, jag drack två. och två st återhämtningstjofräs de lät jag vara.
Vi hade det väldigt mysigt jag och Julius, vi satt i solen på en filt, lyssnade på musik och lekte med allt som gick att plocka med. Hade en sms tjänst där jag fick reda på vart han befann sig så när det var 5 km kvar gick jag till målrakan och spanade. Till slut fick jag syn på honom och skrek och hejade och fick några bilder. 
Han var så trött och sa att det var det värsta han gjort. men jag var så stolt att han klarade det efter den jobbiga uppladdning han har haft med jobb och slit med huset. han sprang på 3.38. Tänk er att springa i 3 timmar och 38 minuter. Det hade varit så jobbigt så han hade gått upp för de sista backarna och bara att gå hade gjort ont. Ont i benen fick han efter 1,5 mil och då skulle han springa 1,5 till. Fy fan.
Nu är vi i stan och ska snart hoppa i säng. Ska försöka se klart på Dödligt vapen 4 och äta upp chipsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0