Hemsk natt

Inatt har Julius vaknat en gång i timmen!!!! Jag hoppas det är för att han tagit sprutorna och att han hade feber och sov väldigt mycket under dagen. 
Jag har varit helt groggy hela dagen.
Sen sov han ordentligt på förmiddagen när jag var ute på promenad med Viktoria och T runt hela Bergsbrunna och Sävja.
Det avslutades med fika  hemma hos Viktoria och Filip där ungarna käkade sin lunch. Det var mycket trevligt och jag trivs verkligen i deras sällskap.
Efter att han, Julle alltså, sovit vid 14 tiden så har han varit så gnällig. Så fort jag har lämnat rummet, ja vi bor ju inte så stort så jag var inte så långt borta, har han börjat gråta och blivit jätteledsen. Jag har inte kunna sätta ner honom på golvet för då har han oxå blivit ledsen. Det har bara varit famnen som gällt.
Jag skyller allt på sprutorna. Vi får se hur det blir i natt, håller verkligen tummarna för jag orkar inte med en sån här natt till.
Skulle ta en promenad in till stan för att möta upp Linus men han hann upp mig vid Ica... I sävja. Blev inte så lång promenix alltså. 
Han skjutsade mig till Fyrishov för att jag skulle träna tjejerna.
På träningen blev jag själv men det var bara 9 st som tränade fullt så det gick bra och de var riktigt duktiga idag. Kul tycker jag och jag tycker det är så kul att ha börjat träna dem ordentligt igen.
När Linus och Julius kom och hämtade mig så var han sååå ledsen igen, helt otröstlig. men sen fick han gröt och en dusch med pappa så var allt bra igen.
Nu har han somnat och jag måste oxå passa på att somna nu... 
Eller ska jag börja på Camilla Läckbergs nya bok? Äntlgen har den kommit ut!!! Som jag har väntat, blev så arg på slutet på Sjöjungfrun. Hur kan de sluta med en sån händelse? Nu ska jag inte skriva något eftersom alla kanske inte läst den än. 
Jag har alltid läst pocket böckerna men Sjöjungfrun läste jag den hårda så när den var slut så var jag tvungen att vänta drygt ett år på nästa... 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Tessan,vet du vad jag blev lika förb..... som du man kan inte sluta en bok som Camilla gjorde med sin förra!!!jag har längtat ihäl mig efter denna nya bok!som nu ÄNTLIGEN har kommit.jag gick direkt och köpte den när den kom ut!kram och hoppas att ni har det bra trots situationen:=(

2009-09-18 @ 00:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0