Internet och TV

Nu har vi äntligen fått internet... Vi har även fått tv men det känns lite tråkigt för jag har insett att man verkligen slöar till när man har tv. Nu har vi haft endast radio i tre veckor och man får så mycket mer gjort och man är mer social med varandra. Nu när tvn är på då sitter man bara på sin stora rumpa och slöar.
Så nu har vi bestämt att vi ska kolla tvtablån (som tydligen ska försvinna) och bestämma om det är något vi vill se på och sen stänga av tvn. 
Får se hur länge det funkar...
Julius har fått sin a andra vaccniation och den här gången följde inte Linus med. Jag min fjant började ju gråta sist för att Julius blev så ledsen.
Men jag var cool. haha Han blev ledsen och jag var den duktiga och lugnande mamman.
Han hade gått upp lite till och väger nu hela 8,5 och är 69 lång.
Skulle även ha haft en 6 månaders kontroll men jag kom försent...20 min!!! hade fel tid och doktorn hade gått hem. Så jag ska få göra kontrollen i oktober i stället...
Idag har vi varit på musikleken på kyrkan. Det är riktigt kul och Julius gillar det verkligen, han skrattar och idag klappade han händerna hela tiden. Vi dansar, sjunger och vi spelar på instrument.
Det sjungs i 30 minuter och sen så fikas det i 60 haha det fikas väldigt mycket överallt.
När vi kom hem därifrån så hade Julius 38.5 i feber och det fick han sist oxå efter sprutorna.
Men vi gick på en promenad upp till Sävja där min mamma och pappa mötte upp oss. De skulle ta hand om Julle medan jag var inne och pratade med Fredrika, Psykologen.
Jag har mått så mycket bättre sen sist och jag har verkligen tagit tag i saker direkt när det känns jobbigt och jag har inte haft någon ångest eller dåligt samvetekänsla.
Vi pratade om om min prestationsångest och om vad jag hade blivit för person efter gympakarriären. Trivdes jag i den rollen... Ja jag trivs väldigt bra som mamma, Sambo och tränare. 
Ska tillbaka om en månad.
En skitig och arg kille. Såg att jag lagt in så många bilder och på alla är han glad. Han kan se ut så här oxå.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0