Sover i Björklinge

Har ätit en fantastisk tacos här hemma i Björklinge. Sover här men Julius inatt för jag ska vara hos Frissan kl 8 och Linus ska iväg och springa Lidingöloppet.

Han är riktigt nervös och han har prppat i sig pasta i tre dagar nu så mycket så jag tror inte att han kommer att orka springa i morgon. Men det ska vara bra säger han och han göra allt för att han ska klara de där milen. Fy fan säger jag bara.
Jag kommer iallfall stå där och heja på honom och absolut inte missa målgången som jag gjorde på Vansbro simmet.

Här om dagen så hälsade jag på Carina och Pippis lilla lilla bebis. Så söt och liten och helt plötsligt kändes Julius som en så stor kille.
Vad lätt det måste vara att när man får ett syskon kräver för mycket av "storebror" för att han blir så stort i jämförelse med lilla bebisen. Inte konstigt att det ofta blir svartsjuka och trots...
Kan man komma i håg det tro?

Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska vara hos Vickan på Carl Frisör kl 8.00 riktigt tidigt. Hade tänkt när jag bokade tiden, för jag hade ju glömt bort att det var Lidingöloppet då, att Linus och Julius skulle få en mysig morgon ihop. Men nu blev det mamma som får ta den mysiga morgonen så hämtar jag honom sen innan vi åker till LIdingö... ;Måste hitta en karta om hur jag ska ta mig dit.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0