Blä!!!

Det var inge kul.
Mitt nya jobb...
Det var ensamt...
och inomhus.
*
Ja jag vet det var första dagen...
Men det är väldigt ensamt.
Det är sjukt mycket dötid.
Och just nu har jag inget schema på eleverna så jag vet inte när jag kan gå där ifrån om jag någonsin kommer kunna gå där ifrån.
Det blir matlådor och lunch på samma stol som resten av dagen...
*
Jag borde läsa någon kurs för när eleverna har gympa så har jag inte så mycket att göra.
Men jag hinner jobba mycket med min verksamhet men det är mycket man behöver nätet till och det finns ingen anslutning och ingen telefon.
*
Eleverna var väldigt snälla iallafall förutom en liten tjej på 12 som kallade mig bitch för att jag inte låste upp dörren. (skulle inte göra det).
*
Äh det kommer nog bli bra..
Jag vill bara ha lite sällskap då och då.
Så kom och hälsa på mig.
Jag sitter ju i Svettishuset vid Svandammen, och jag ser till att ha bullar där ni får kanske ta med något att dricka för jag har bara vatten där.
Nu ska jag sluta gnälla.
*
Det hade gått bra för Julius på Kojan idag.
Ledsen när Linus lämnade honom men de ringde efter 15 min och sa att allt var bra.
Sen har vi bara myst här hemma medan Linus jobbat med trappan til trallen.
*
Nu ska jag sova
Glöm inte att hälsa på mig!!!

Kommentarer
Postat av: Eva E

Du vet väl att jag finns i närheten? Kanske kommer förbi nån dag när jag går hem från jobbet.

Kram

2010-08-24 @ 07:29:46
Postat av: Jenny

Vad jobbar du med/vart?

2010-08-24 @ 08:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0