Familjedag

Det blir ett litet snabbinlägg... Tror jag, Det brukar alltid bli mer än vad jag räknat.
De sista två dagarna på förskolan kunde vi lämna Julius utan att gråta!!
Han darrade lite på läppen men gav mig en kram och puss innan han följde med Barbro in på Kojan...
När vi har hämtat så kommer han springade med ett stort leende. Han leker mest tillsammans med en tjej som är 6 månader äldre.
Han var livrädd för henne från början för hon ville så gärna ta hand om honom...
Hon kom lite för nära och började gråta så fort hon kom i närheten...
Men nu är det de som Hänger. Gulligt.
Det känns riktigt bra iallafall, jag tror att han trivs riktigt bra.
*
Vi har iallafall haft den riktig familjedag...
Jag vet inte när vi var tillsammans allihopa en hel dag...
Vi åkte in till stadsparken först och lekte lite innan vi käkade lunch på Lingon
*
Vi gick ner på Myrra för att kolla upp priser på allt vi vill köpa.. Det är riktigt dyrt med så mycket fina grejer så vi får kanske prioritera
De säljer möbler från ett danskt företag. Nordal heter det.
www.nordal.eu
sen klickar ni på länken till baskatalogen som finns på mitten av sidan.
En sak vi ska köpa först är matbordet.
*
Vi åkte ut till Fullerö och köpte en lampa till köket.
Glömde ta kort på den men det kommer.
vi åkte även till Mio och köpte små söta fönsterlampor till hallen.
*
Nu på kvällen stack Linus och jagade.
Jag och Julius hade myskväll med vindruvor och Pippi Långstrump
Här tittar han på Pippi med munnen full med vindruvor
Han har börjat med en annan sak oxå...
Han drar fram sin pall till toaletten, tar av sig sin blöja och ställer sig framför och tar tag i sin snopp och säger schhhh.
Så idag fick han prova sitta på toaletten, väldigt spännande.
Men roligast är nog att spola!!!
haha
.
Nu sover han och jag tittar på Bröllopsfotografen.
Kort och konstigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0