dan före dopparedagen

det är första gången i mitt liv jag inte firar jul...
Jag älskar julen och jag längtar hem.
Jag längtar hem till morgondagen...
Istället så ska vi fira jul på ett väldigt speciellt ställe.
På en kamel och middag ute i öknen.

Folket som jobbar här jobbar i tomteluvor och går runt och säger Merry christmas.
Julius fick träffa sin första tomte idag... Och han var en svart tomte.
Julious blev livrädd, förmodligen inte för att han var svart utan för att han gick runt och sa Ho Ho Ho.
Han fick en julklapp iallafall och Julius smög på tomten en stund.

Julius börjar säga en massa ord och favoritordet är Sips... ja ni kan kanske förstå vad det är... Chips
Även pooo= Nalle Puh
Ris, Hiss, trappa, lampa mm.

Igår var vi in till Nama Bay och shoppade lite. Vi passade även på att äta på MC Donalads.
Julle vägrar äta något annat än pasta, ris och vitt bröd. Så vi tänkte att han kanske skulle äta hamburgaren... han åt brödet och pommes...

Det är underhållning på kvällarna här på hotellet som startar kl 22...
Vi har inte lyckats hålla oss vakna tills des. hahaa
Igår hade jag ett rekord.
Somnade vid 22 men då sov resten av familjen som stockar..

Nu skriker Julle och vill ha välling.

GOD JUL PÅ ER
OCH JAG KOMMER VERKLIGEN ATT SAKNA ER I MORGON.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Vi kommer att sakna er också. Snyft.

2010-12-23 @ 20:34:03
Postat av: Eva

Ja, verkligen! Puss och kram

2010-12-23 @ 21:40:42
Postat av: Linda H

God Jul och Gott Nytt År!

Ha det så underbart.

Stora kramar från fam Hammar

2010-12-23 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0