JSM

Nu i helgan har vi varit iväg och tävlat JSM.
Vi är jättenöjda med prestationen men inte med på placeringen.
Vi hade tre fall och hamnde på en 7:e plats... 0.4 från tredjeplatsen.
Det var riktigt jämt med undantag för Höganäs.
De är så fantastiskt duktiga så jag har svårt att tro att några kommer kunna rå på dem den närmaste tiden.
Go Höganäs.
I morse blev det en pers att ta sig till förskolan med Julle.
Vi trodde att vagnen var hemma men det visade sig att det var sulkyn...
Jag hade ingen bil.
Försökte ca 100 m med sulkyn men gav upp.
Då kom jag på att jag hade en pulka.
Så jag fick ta min tunga väska med alla jobbgrejer + dator på ryggen, julius ryggsäck med alla kläder och yttligare en påse i ena handen och samtidigt dra honom.
Jag hade klätt på mig på tok för mycket... Svettades som en gris.
Julius ville inte ha på sig vantar och jag gjorde pulkaåkningen så rolig som möjligt för att han inte skulle ledsna och bestämma sig för att inte vilja sitta kvar.
Alltså inte gå som en vanlig person.
Det blev till att springa och köra lite slalom med honom när det fanns tendenser till att ledsna.
Det är tur att vi har hästarna efter ca 500 m
Efter 300 m så stötte vi på två traktoere som vi kunde kolla på i 500 meter till.
Sen sprang vi och tillslut kom vi fram till kojan.
Lite senare än väntat.
Julius hade fått med sig lite pyssel hem från dagis i fredags och den passade vi på att tända i morse när vi åt frukost.
Väldigt fin tycker jag
Såklart.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att se att du har kvar ljusstaken jag

köpte när du fyllde för några är sedan.

Hoppas allt är bra med er och att vi snart kan

ses. Kram

2010-12-06 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0