Han har tuffat på sig

I måndags så Var vi på babysimmet igen.
Han har ju varit lite harig de sista gångerna så det var spännande att se hur det skulle gå den här gången.
Det började som de senaste gångerna, Han höll krampaktigt tag i om min hals.
Det gick verkligen inte att få bort honom därifrån och han vägrade göra någonting... Tills han såg att pappa stod bredvid med kameran.
Då gick det att ligga på rygg och sparka...
...och hålla sig fast i tummarna
Det kändes skönt att allt var som vanligt igen.
Han är fortfarande inte så bra på fria dyket. Han får kalsup varannan gång ungefär för när han går ner under vattnet så har kan öppen mun, precis som på bilden. hahaha
Men det kommer nog
.
Igår när jag och Linus lekte med honom i går kväll så bara ställde han sig upp som han aldrig har gjort annan. Förr har han behövt hjälp av någonting i närheten för att kunna ställa sig upp.
Vi var även på IKEA idag och han gick genom hela varuhuset alldeles själv. Viss han ramlade säkert 100 gånger men vilken bra träning. Duktig kille.
Vi hade inte bråttom och det var väl tur det för allt skulle trummas på eller pillas på och framför allt pratas med allt och alla. Fick han ingen uppmärksamhet så skrek han på dem som om att han skällde på dem för att de inte pratade med honom.
Ja undrar vad han har fått det där ifrån... att vilja vara i centrum...
.
Han har även blivit mindre mammig tycker jag. Eller så beror det på att jag varit hemma mer men han blir inte lika ledsen när jag går men han blir ju ledsen om jag och Linus försvinner för fort. Men det känns inte lika jobbigt som förra veckan.
.
Vi har lite istappar från taket på vårt hus. Vi är ju inte ensamma om det i den här staden men jag har aldrig sett en så stor istapp. Fick ta 4 bilder på den för att det skulle få plats
Häftigt va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0