Seperationsångest?

Jag har ju berättat att Julius varit väldigt mammig den sista tiden, men nu är det ännu värre.
Han har en sån serperationsångest eller något liknande.
Jag får inte vara gå meter ifrån honom, vänder jag ryggen mot honom eller inte ser mig så bryter han i hop. Ramlar han, får inte ha något han vill så är det likadant.
När vi var på babysimmet så höll han krampaktigt tag runt min hals och ville inte göra någonting och verkade vara livrädd för allt.
Även när jag bar honom i bilbarnstolen så blev han rädd och var tvungen att hålla mig i handen.
Ja det är mycket konstigt som händer, eller det kanske inte är något konstigt.
Kanske hur normalt som helst.
Men det är ju en stor förändring i hans beteende och det gick fort.
Just den här veckan då vi måste ha barnvakt hela veckan för att det ens ska vara möjligt för oss att flytta in helgen så känns det väldigt jobbigt att behöva lämna bort honom.
Han håller oxå på att få fyra tänder i överkäken, samtidigt. Det har inte brutit genom än men det är väldigt rött och svullet. Det kanske oxå är en bidragande orsak till det gnälliga beteendet.
Huset ja...
Vi hittade tillslut en tapet vi ska ha i köket... Inte lika fin som den vi ville ha men jag tror att den kommer att passa bra i köket.
Jag har även idag beställt handtag till köksluckorna... Ja ja jag vet att det är lite sent och det var tydligen två veckors leveranstid.
Det börjar verkligen närma sig nu och jag längtar sååååå mycket till att få flytta hem.
MEn det kommer att vara mycket att göra efter att vi flyttat in för det komme rinte vara helt färdigt.
Sen kommer vi inte att köpa nya möbler direkt utan bo in oss först.
Vi ska alltså göra rätt för en gång skull. hahahah
Vi har även köpt en ny kamera en sony a330
Väldigt nöjd och det blir verkligen fina bilder och vi fotar massor. Ska bara ladda ner programmet så vi kan få ner bilderna på datorn.
Så nu kommer det bli kul att blogga igen.
Nu ska jag hoppa isäng för i morgon ska jag vara på fyrishov 8.45 innan vi ska på musiklek i kyran, därefter Lunch på G:a Posten och besök på jobbet. Ett extra babysim sen massor med jobb i huset.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0