En riktig mammagris

Jag skrev för några månader sedan att Julius blivit mammig...
Det är ingenting mot vad han är nu.
Herregud!!!
När jag lagar mat så står han och drar mig i benet och skriker hela tiden för att han inte får full uppmärksamhet. Jag började med att ta upp honom, väldigt dumt jag vet.
Men nu låter jag honom skrika eller så sätter jag mig ner bredvid honom. Jag hoppas det ska bli bättre.
När jag går ut från ett rum så blir han så ledsen och gråter helt förtvivlat.
Igår skulle Linus natta honom och han skrek och grät i 15 min...
Förr har det inte spelat någon roll vem av oss som varit med honom men nu blir han så arg och förtvivlad när han väl har bestämt sig för att han ska vara med mig.
När jag har lekt med honom ett tag då går det bra att leka själv, går runt i lägenheten och låta mig vara.
Ja det är väl bara att vänta ut tiden och inte låta honom få som han vill hela tiden.
Idag så ska vi till Storvreta och hälsa på Linda, hon är verkligen höggravid nu, hon är beräknad den 23:e. Det är ju hennes fjärde barn så det kanske sätter igång idag. hehe
en gammal bild från september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0