Min telefon är trasig

Nu är det verkligen helt trasig, jag får inte igång den.
Julius tappade den som sagt i golvet.
Har inga nummer i huvudet.
Vill träffa Linn en gång till innan hon åker tillbaka till England men hur ska jag få tag på henne? Hon tycker nog jag är konstig som inte hör av mig.
Tänk vad beroende man blivit av den där telefonen.
Det gäller att planera nästa gång man ska träffas när man väl träffas.
Vi har ju ingen hemtelefon heller...
Linus är i Bjursås och är på väg hem... tror jag.
Han har kanske Katrines nr och då kan jag låna hans nr och försöka få tag i Linn.
Jag vet inte om jag har råd att köpa en ny telefon heller... Måste väl ta ta mig råd till det.
En sån här kanske
Men kameran då?
men om jag köper en sån här kanske jag inte behöver en kamera än.... Jo det vill jag ha.
Vilka I-lands-problem. hehe
Nu är jag hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0