Kalas i Björklinge.

Idag har vi grundat den nya delen...skulle ha tagit ett kort men jag har glömt...
Ska prova om  det går fast det är så mörkt.
Det gick ganska bra...
Man har sett det gamla så länge så nu känns det som ett nytt hus igen.
på tisdag så ska vi börja måla med den riktiga färgen.
Så spännande det ska bli och vi har bestämt oss för den ljusgrå med gröna knutar.
Det verkar som att det här har gått över till blogg om husbygge.
Men det är det som änder i mitt liv just nu.
Nu i eftermiddag och kväll har vi varit och firat mamma.
Vi fick god mat och nästan alla var där vi hade det riktigt trevligt
Mamma fick en bäddsoffa av mig, Linus, Julius och Micke,
Hon har en bäddsoffa men jag ligger inte så skönt i den när jag sover där. hahah
Så jag tyckte hon behövde en ny.
Så hade de circus priser på en i rätt storlek på Ikea så jag slog till.
Hoppas hon gillar den.
Linus, han är ute med Richard och träffar lite andra jaktkompisar, för det är så de känner varandra.
Så nu har jag en skön kväll i soffan framför tvn.
Måste bara lägga in en skön bild på Julle, ska berätta lite om honom i morgon eller när vi kommer hem från Skara Sommarland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0