Sprungit

Sov ju själv i natt.
Och sov ganska oroligt till en början men när jag väl vaknade så var kl 9!
Då gick jag upp och åt frukost framför tvn! Det var verkligen längesen.
Drog på mig springkläderna och var ute och sprang i 8km!!!
När jag kom hem sen så var mina älsklingar hemma!
Möttes av ett fantastisk leende och en lång kram av Julius.
Vi drog på oss regnkläderna och var ute och lekte i vattenpölar och vattenfyllda leksaker.
Riktigt skoj.
.
Annars har vi bara varit hemma, jag gjorde klart Julius garderob.
Klara, Christian och Astrid kom på besök och vi åt sushi
Astrid är så otroligt söt...
Klara passar in i rollen som mamma, känns som hon alltid har varit det.
Vi har haft ganska mycket folk som kommit och hälsat på idag och sånt tycker jag är kul.
Mer sånt.
'
Nu i veckan så måste jag hitta på massa roligt med Julius?
Några idéer?
4H tänkte jag men mer kul vill jag göra.
Får fundera lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0