Hoppas på sömn inatt

I två nätter i rad har Julius vaknat...
...och inte somnat om.
Han har varit vaken 3 timmar!!!
Jag får verkligen panik, han är glad, arg, vill gosa, vill leka men inte sova.
Första natten var Linus uppe med honom och i natt var det jag.
Han blev så trött tillslut så att han blev lite hysterisk mellan allt lugn.
.
När sånt här händer så vill man hitta en förklaring till varför han inte sover.
Undrar varför det är så att man inte bara, Jaha, nu vill han inte sova hela natten.
Utan man undrar om han är sjuk?
Fullmåne? Är han en sån som påverkas av sånt.
.
Men jag tror att jag har hittat en förklaring...
Jag tittade in i hans mun, och två kindtänder håller precis på att tränga igenom tandköttet, man ser att det är alldeles svullet.
Jag tror det kan vara det som är felet.
Annas kanske det bara är en fas.
.
Jag och Julius var i stadsparken här om dagen.
Vi lekte mest i bilen, eller Julius lekte mest här.
Det är mycket bilar nu.
Han låter som en bil och kan sitta och leka bil eller med bilar hur länge som helst.
.
Konstigt att det blir så..
Vi har inte tryckt på att han ska leka med bilar eller något sånt men han har verkligen fastnat för det.
Flygplan är kul oxå, så fort han hör ett så tittar han upp i luften och pekar och säger ah ah.
.
Idag har han varit hos farmor så jag skulle få måla lite.
Fasiken vad pillrigt det är med fodermålningen.
jag ångrar att jag bestämde mig för att måla alla kanter på foderna även om det är snyggast.
Jag bli nog klar så småningom.
Inkan är hemma och kom och hjälpte mig så jag fick iallafall trevligt sällskap.
.
Det kommer lite bilder i morgon från när vi var på modelljärnvägsmuséet och ur det går med vår trall.
Jag orkar inte ladda upp bilderna..
.
Nu hoppas jag på att få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0