oj nu var det verkligen längesen...

Har varit i Italien på träningsläger med tjejerna.
Vi åkte 9 tränare med 32 gymnaster.
Allt gick så bra, de tränade på som sjutton och alla körde något nytt.
Vi tränade två pass om dagen och vi han med en del sol och shopping.
Det gick bra att vara ifrån Julius, bättre än väntat,
Det var skönt att bara få vara Jag igen... Sova hela natten, ligga och läsa vid poolen och bara tänka på sig själv. Klart man skulle träna tjejerna men allt runt omkring var bara jag...
Linus var duktig och skickade en massa mms och filmer så jag fick ju se honom och då var det lite jobbigt. Och de sista dagarna så längtade jag på kvällarna och då jag inte hade något att göra.
När jag väl kom hem och Julius och Linus mötte hade jag väntat mig en springande Julius...
Klart han blev glad men det var precis som när jag kommer hem från jobbet...
Tidsbegrepp?
Bad i baljan i trädgården
Vi har fått plats på Kojan, det har jag kanske berättat förr, men nu har vi fått ett startdatum...
11 Augusti!
Spännande och vi ska dit och hälsa på nästa vecka.
Ute med skottkärran
Det händer så mycket med Julius nu.
Han förstår så mycket. Man kan säga till honom att göra saker och han förstår.
Han pratar nästan ingenting men han gör sig förstådd genom att visa vad det är han vill.
Han har börjat springa, så man får verkligen passa honom nu när vi är ute. Vi har inte fått upp något staket än och han vill bara upp till vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0