Fredagsmys

Idag var jag tillbaka till VV.
Har inte varit där på ca två månader och räknade med att jag hade gått tillbaka till ruta ett. Men så farligt var det inte.
Inte ens ett upp så nu känns det bra att ta tag i det igen.
.
Vi var till Ikea och åt Lunch.
Julle äter så jäkla mycket. Han fick en barnprtion penne med 6 köttbullar och allt var slut när vi gick därifrån!
Igår fick han pannkakor och fick i sig 4 st
Konstigt att han inte är rundare än vad han är men han gör väl av med allt fort eftersom han inte är still en sekund.
.
Sigge mår bättre tror jag. hanär ju otroligt slö men han har stått upp idag och vänsterbenet verkar svara på vår sjukgymnastik.
Haha Låter så kul att vi har en sjukgymnast till vår katt och alla skrattar när vi säger det.
Det verkar hjälpa iallafall eller så är vi partiska och vill se förbättring.
Han skulle iallafall gå på lådan och ramlade ur... Stackarn
.
Nu ikväll har vi hunnit med ett besök i Nåntuna. Väldigt trevligt men vi hade ingen välling till Julle och han var så otroligt trött Så vi åkte hem vid 20.30.
Väl hemma så tittade vi på Solsidan, ett riktigt roligt program och man känner igen sig i den mesta och man skrattar en hel del.
Vi har även skruvat ihop köksbordet och det blev väldigt fint men vi skulle behöva pinnstolar. Så är det några som har 4 st på lager så hojta till.
.
Nu ska vi sova för i morgon ska jag och Julius klippa oss + att jag ska ha en heldag med gympatjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0