Hm, börjar jag bli vuxen?

Herregud... Det är fredag kväll, i morgon är det kalas kl 14...
Och jag är helt färdig med allt?!!
.
I vanliga fall när jag ska ha kalas eller folk som kommer så brukar jag vara tidsoptimist och göra allt på lördagen!!
Baka och städa...
Nu har jag bakat hela veckan, började i onsdags fortsatte  går och har bakat lite idag...
Jag och Linus har städat hela huset, fixat med alla handtag och förberett inför i morgon...
Det är jätteskönt men vad ska vi syssla med i morgon hela dagen?!
.
Jag har nog blivit vuxen.
I morgon ska jag bara njuta av morgondagen och bara välkomna alla som kommer och hälsar på.
.
Vi har ju lite att göra ifs...
Hämta stolar, Linusska handla mat inför morgondagen. men annars är det lugnt.
Julius och jag ska nog ut på en promenad iallafall.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0