Jobbat

Jobba? Ska jag göra det?
Japp. Den här veckan så ska jag hoppa in på jobbet på 75%.
Hade sån ångest i morse och var riktigt nervös...
Vet inte varför för jag skulle bara vara där 4 timmar idag.
Kanske för att det känns att det börjar närma sig för att komma tillbaka på riktigt.
Bara en månad kvar...
Passade på att ta en timmes Power Walk innan jag började och det var skönt.
Ska försöka göra det den här veckan eftersom jag börjar 9 så är det inget problem att börja gå kl 8.
Väl på jobbet så kom man in i det ganska snabbt. Rutinerna var lite ringrostig men i det stora hela gick det bra.
Jag kan ju det här.
Jobbade till 13 sen gick jag hem och hämtade Julius och åkte in på babysim.
Det var väldigt mysigt att komma hem för Julle blev så glad när jag kom in genom dörren och fick världens största kram... Mysigt.
Har varit i Björklinge och käkat och nu sitter jag här hemma och kollar på Top model för korta. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0