Köket

Sigge opererade sig idag och de sa att det hade gått bra. Bäckenet hade tydligen brakat i hop helt men de tyckte att operationen hade gått bra.
De vet fortfarande inte hur det är med nerverna eftersom katter är så små så är det lätt att just nerver kan bli skadade. Men de vet mer i morgon.
Han får förmodligen komma hem på onsdag och då ska han vara i ett rum utan möbler i 6 veckor.
Passar ju väldigt bra just nu eftersom vi inte har inrätt alla rum än.
Vi kommer att lägga in madrasser där och ta in tv så vi håller honom sällskap iallafall.
Som ni ser så har jag fått en fin hemsida... Men det är inte jag som har varit så duktig utan det är Matilda.
Tack så mycket jag tycker den blev jättefin.
Och du, Kom tillbaka till gympan!!!!
Här kommer lite före och efter bilder på köket.
Det är ju inte riktigt färdigt, det saknas fortfarande handtag, tavlor och hyllor.
De här rummen har blivit...
Det stora fönstret är ett skjutfönster som kan skjuta åt båda hållen
Här är vårt fina runda fönster i nock
Till vänster om ugnen så ska vi hitta ett fint vitrinskåp. Och lilla dörren är ingången till skafferiet
Vi ska byta ut bordet till ett mindre, vitt bord. Sen ska vi bygga en soffa mot väggen bredvid fönstret.
Och Julles lilla lekhörna
Vad tycker ni?
Jag älskar det iallfall

Kommentarer
Postat av: Eva

Det ser jättemysigt ut, ser fram emot att komma och hälsa på framöver. Kram

2010-03-01 @ 22:17:36
Postat av: Matilda.

Varsågod! :)

Men ush vilken ful bild!



Lääängtar till lördag... <3

2010-03-02 @ 17:08:05
Postat av: Tessan

Du ser lite sur ut men jag hade bara den på den här datorn

2010-03-02 @ 19:40:59
URL: http://tessansvensson.blogg.se/
Postat av: Jenny Sill

Vad skönt att Sigge verkar må bättre!!



Kram

2010-03-02 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0