tredje vaccinationen och 1 års kontroll

Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera men det bara rullar på här och det känns som att dte inte har hänt någonting.
.
Linus har fullt upp inför bandyfinalen och tdligen blev det mer att göra nu när Bollnäsblir det andra laget att ta sig till finalen... De är tydligen väldigt trogna suportrar och hela Bollnäs kommer ner på söndag.
Alltså så är det slutsålt.
Kul.
.
I natt är det exakt ett år sedan mina värkar satte igång!
Det känns helt sjukt...
Jag har fortfarande inte köpt några presenter till Julius men jag har ju några dagar på mig.
Vi har sagt till släkten att de inte ska köpa några leksaker för han kommer få det i livet iallafall och just nu är han inte intresserad .
Så det vi ska önska oss är saker vi behöver och kläder.
Vi skulle behöva barnbestick och fler barntallrikar
En trehjuling
barnstol till cykel. (härligt att kunna börja cykla med honom)
galonkläder från topp till tå,
kläder, i stl 86
skor i stl 22
mm.
Sen är det säkert mer saker man behöver som vi inte kommit på än.
.
Idag har vi varit på 1 års-kontroll.
Jag vet inte riktigt vad de kollade men de frågade om han kunde säga några ord...
Han undrade hur länge han hade gått
Sen sa han att han fick godkänt. haha
Så slutligen så skulle han få två sprutor i benen...
Han skrek så klart men det gick snabbt över.
Sen kom L och hennes dotter och hälsade på oss, väldigt trevligt. Tiden gick bara så snabbt och de var tvugna att åka alldeles för tidigt.
Då kom mamma och pappa för att passa Julle för jag skulle iväg och träna!!!!!
Jag gick på ett afro-pass. Så jäkla kul och såå jobbigt.
tur att det inte var speglar där inne för då skulle jag nog inte vågat ta ut rörelserna så mycket. För man kände sig väldigt fånig och man såg nog väldigt fånig ut.
Men så kul. jag ska se till att jag går på det där passet fler gånger.
Jag kommer att ha en sån träningsvärk i morgon.
.
Nu ska jag kolla på Greys sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Camilla

"...Så det vi ska önska oss är saker vi behöver och kläder. Vi skulle behöva barnbestick och fler barntallrikar..."



Vem var det som fyllde år sa du? ;-)

2010-03-18 @ 15:32:01
Postat av: Tessan

hahah, ja det kan man fråga sig. Och hur mycket bryr han sig kan man ju oxå fråga sig.

2010-03-18 @ 20:09:05
URL: http://tessansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0