1 Maj

Julius vaknade och såg ut så här
Vi trodde han hade fått vattkoppor. Men det visade sig att det varit en mygga som kalasat på honom...
Stackarn, han hade 13 myggbett i ansiktet.
Det känns ju sjukt att det är så mycket mygg redan nu! Hur ska det bli senare?
Vill inte tänka på det.
.
Vi fick iallafall fantastiskt besök från Vänersborg.
De kom till hallen och lekte lite i gropen. Deras 4 åring var inte still en enda sekund under 60 min.
Vi grillade en fantastisk middag med gott vin och goda drinkar.
M passade på att klippa Julius men han behövde lite annat att tänka på så han fick...
måla mig med min masccara. haha. Jag såg ut som en panda efter det här.
Han blev iallafall fin...
Hans rum.
Här är några bilder, men jag har inte satt upp något på väggarna än, men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0