Förskoleplats?

I morgon kl 13 så får vi besked om vi får plats på Kojan, förskolan v absolut vill ha plats på!!!
Vi har ringt och legat på om att vi verkligen vill ha plats där. Eller vi och Vi det är Linus som har varit så duktig och tjejet lite. och det verkade som att Ellinor gillade honom.
Men de pratade idag och hon sa att det såg bra ut men ville inte säga något klart utan väntade ett besked först...
Hoppas hoppas.
Här är han och hälsar på mig på jobbet
*
Ingen Sigge men idag gjorde jag lappar som ska sättas upp på Ica och lite andra ställen...
Hoppas hoppas.
Jag vill bara hitta honom nu, helst levande men hittar vi honom död så kan man släppa det på ett helt annat sätt.
Idag skulle jag ha klippt gräsmattan men jag var så trött.
Öppnade i morse och var så nervös att jag skulle försova mig så jag sov som kratta i natt, vaknade en gång i timmen med ett ryck...
men det gick bra och jag var där i tid...
Så här går han mest hela tiden när han får en telefon i handen .. Undrar vem han fått det ifrån.
Shit vad värdelösa alla är på Eurovision?! har jag blivit gammal eller är det sämre? Förmodligen både och. Hoppas Anna går vidare iallafall för jag tyckte hon var bäst.
Nu ska jag i säng för jag öppnar i morgon oxå...
Då håller vi tummarna.
Kojan kojan!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att ni hittar Sigge snart. Fick ni förskoleplatsen?

Kram

2010-05-28 @ 21:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0