Har börjat jobba

JA nu var min heltids-mammaledighet slut...
Igår började jag jobba på förskolan.
Det känns faktiskt helt okej.
Lite ovant och inte alls inne i rutinerna så det känns som att man är helt ny på jobbet.
.
Jag är inne i en sån period just nu. Känns inte som jag har någon given roll någonstans förrutom hemma.
På träningen känner jag verkligen så. Känns inte som att jag är någon bra tränare, det känns inte som att jag kan någonting längre...
 Så här på jobbet...
Det kanske blir bättre.
.
I morse så var jag ute och sprang innan jobbet.
Vi vaknade tidigt allihop men Linus och Julius åkte iväg kl 8.
Då passade jag på att springa ut och springa.
Och vet ni?!
Jag orkade springa 25 min!!!!!!
JAg började ju för några veckor sedan och då sprang jag 3 min, gick 1 osv.
I morse sprang jag och tänkte att jag springer tills jag int eorkar så får vi se.
Jag var tvungen att slut föra att jag skulle hinna till jobbet, inte för att jag var trött.
Kändes så bra.
Jag kan ju inte säga att jag springer fort så det är kansek fel att kalla det springa.
Jag joggade...
Kom in i skogen så såg det ut så här överallt

Nu syns det inte så bra men det var vitsippor överallt.
Det kändes nästan som att en Rumnisse skulle komma gående med en stor mössa på huvudet.
.
Nu är min rast snart slut.
Jag ska fixa lite bilder på rummet och från Valborg men det kommer när jag får lite tid över hemma.
.
Jo jag har Mary Kay party hos mig på torsdag. Är det någon som vill komma. Det är hudvård som gäller så man får en ordentlig rengöring.
Hör av er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0