Sjukgymnast och shopping

Vi var till sjukgymnasten med Sigge idag.
Det gick alldeles utmärkt och hon tyckte att han var så duktig och repat sig otroligt bra.
Fick även reda på att båda sittbenen hade gått av i olyckan och att de inte hade växt ihop någonting. Men de trodde att det skulle gå bra ändå. Vi skulle hålla koll på honom så att det inte förvärrades.
Vi skulle även hålla honom inomhus på nätterna så inga djur skulle jaga honom. Eftersom han inte är helt återställd än så kanske han inte kan klättra upp i något träd eller komma undan lika bra som innan...än.
Nu är han ute och jagar möss som vanligt.
.
Vi har fått en till katt...
Julius Kusiner hade två katter men ena var för kelig...
Så vi fick henne.
Hon är sjukt kelig men det tycker jag bara är mysigt.
Hon hette Ann-Bonnie när hon kom men vi döpte om henne. Först till Gittan och nu heter hon Selma och så kommer hon att heta.
Har ingen bild på henne märkte jag?! Får ta det sen och lägga in senare.
Sigge och Selma verkar komma överens men Sigge är inte lika kelig längre tycker jag så jag ser till att han får massa kel.
.
Idag har jag shoppat lite...
Ett par jeans från HM Boyfriend fit.
Det ska se ut som att man lånat sin Boyfriends brallor.
Lösa och sköna till sommaren och snyggt att vika upp lite så kan man ha vilka skor som helst till.
.
Köpte även ett par skor på Nilson
Men jag kommer bara att använda det vita skosnöret.
Tänkte att jag måste köpa ett par vita skor oxå...
Jag och färger...
.
Tog en fika på stan med Linnea och Kickan, även Ellen cyklade förbi.
Men som vanligt så blir det ingen lugn fikastund när Julius är med.
Så vi åkte hem efter ett ganska kort tag.
.
I morgon ska det fixas i trädgården, allt onödigt ska ner från fasaden. Allt som lampor, sladdar, brädor mm. Plus att vi ska grunda alla plankor till fasaden...
allt det här ska göras innan 14.30 då jag ska vara i hallen för vi ska fota oss och ha ett genrep inför nästa helgs tävling.

Kommentarer
Postat av: sara

heej :) jag har funderat på att köpa såna jeans från hm katalogen men vet inte hur dom sitter o så... de finns ingen bild på dig när du har på dig dom elr så så man ser på ett ungefär? :) tack på förhand! Gullig blogg!

2011-01-13 @ 13:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0