Sommar

Det har hänt en del sen sist... eller det har det nog inte.
Jag och Julius var nere i Ängelholm och tävlade med tjejerna förra veckan.
Vi flög ner och hem och det gick hur bra som  helst.
Han somnade i starten och jag fick väcka honom när vi skulle gå av planet..
Lek i trädgården
*
Nere på tävlingen var det inte heller några problem. Tjejerna som inte tävlade hjälpte till när jag var tvungen att passa och hjälpa tävlingslaget.
Vet inte hur många gånger han fick höra att han var söt, gullig och go. haha
Hur det gick för tjejerna behöver vi inte prata om...
4H med Linus
*
Jobbet funkar bra, det är lite svårt att komma in i det ordentligt när jag jobbar som jag jobbar.
Det börjar kännas bra andra dagen och det är riktigt kul den tredje, sen är jag ledig igen så får man börja om.
Samtidigt så känns det svårt att hoppa in i en termin, när man inte har någon aning om vad de jobbat med. Jag har inget ansvar och det är trist, känns mest som att jag är där och passar barn... Lite trist men det blir kanske ändring med det.
Mina andra planer går framåt men långsamt och jag blir tokig att inte få raka svar utan allt känns så flytande. Det enda jag kan göra är att planera mitt och förbereda mig för att sätta igång när vi väl kommer in i huset...
Vår lilla Selma
*
Huset... panel är målad och det är uppsatta. Det känns som ett helt hus nu, inga hål från de gamla fönstren och sånt.
Linus har byggt en ny trappa. Den förra var så brant så ingen vågade gå ner från den.
Vi har bestämt nu att satsar på trädgården nu och börjar/fortsätter att inreda inne i höst.
*
I kväll åker vi ner till Halmstad hela familjen på Gymnastik SM. Jag ska sitta som expertkommentator på Gymnastik förbundets Webtv.
Jag har ju gjort det förr men då har ju tävlingarna gått i Uppsala och Täby. så det känns verkligen kul att de vill att jag göra det även i år.
Och nu betalar de för resa, boende och mat...
Så vi passade på att ta en liten minisemester.
Vill ni titta på webtv så gå in på www.gymnastik.se och sen finns det länk dit. Jag sitter på lördagen från 11-17 och sen söndagen från 15-17
*
Nu ska det packas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0